100 درصد چای خارجی در نمایشگاه چای ایرانی!


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 30 آبان 1391
بازدید : 375
نویسنده : عباس يالقيز

 

اگر کمی با دقت بر روی بسته‌بندی‌های این چای‌ها توجه شود، عنوان چای 100 درصد خارجی به‌خوبی در مشخص‌ترین جای بسته‌بندی چای قابل مشاهده است.

دهمین نمایشگاه چای با تولی‌گری اتحادیه بازرگانان چای بدون حضور چای داخلی به کار خود پایان داد.

به گزارش ایانا، دهمین نمایشگاه چای ایرانی با وضعیتی متفاوت از نام خود در هتل لاله تهران برگزار شد.

صنعت کالای اساسی و پرمصرف کشور در وسعتی کوچک و با 9 غرفه در کوچک‌ترین سالن این هتل با متولی‌گری اتحادیه بازرگانان چای ایران به کار خود ادامه داد.

بارزترین وجه این نمایشگاه برندهای معروف چای در کشور بود که چای خارجی را در ایران بسته‌بندی کرده بودند یا واردکننده چای از هند و سریلانکا هستند. 

100 درصد چای خارجی

اگر کمی با دقت بر روی بسته‌بندی‌های این چای‌ها توجه شود، عنوان چای 100 درصد خارجی به‌خوبی در مشخص‌ترین جای بسته‌بندی چای قابل مشاهده است.

در حالی که از نمایشگاه چای ایرانی صدای موسیقی‌های هندی به گوش می‌رسید، تنها دو برند چای ایرانی حضور داشتند با غرفه‌ای کوچک در مقایسه با چای‌های خارجی با پوشاندن لباس‌های محلی بر تن فروشندگان خود، در حال عرض اندام به رقبای قدرتمند خارجی خود بودند.

دبیر اتحادیه چای طلای کوهپایه شمال حاضر در این نمایشگاه از وضعیت برگزاری این نمایشگاه و غلبه برندهای خارجی چای بر ایرانی گلایه می‌کند و خواهان برگزاری نمایشگاه چای ایرانی با حضور مسئولان دولتی، سازمان چای، اتحادیه چای کشور و فعالان چای داخلی است.

دهمین نمایشگاه چای ایرانی با تمام کاستی‌های خود ساعت هفت امروز به کار خود پایان می‌دهد. به امید اینکه در سال آینده وضعیت چای کشور و افزایش تمایل مصرف خانواده‌های ایرانی به چای تولیدشده و ساخت ایران توجه بیشتری شود.




:: برچسب‌ها: 100 درصد , خارجی , نمایشگاه , چای , ایرانی ,

مطالب مرتبط با این پست :

من بغض فرو خورده ی هزاران جوان بیکار ایرانی را فریاد خواهم کرد. اصل 28 قانون اساسی ـ هر کس حق دارد شغلی را که بدان مایل است ومخالف اسلام و مصالح عمومی و حقوق دیگران نیست برگزیند. دولت موظف است با رعایت نیاز جامعه به مشاغل گوناگون برای‌همه افراد امکان اشتغال به کار و شرایط مساوی را برای احرازمشاغل ایجاد نماید. اصل 29 قانون اساسی ـ برخورداری از تامین اجتماعی از نظر بازنشستگی‌،بیکاری‌، پیری‌، از کارافتادگی‌، بی‌سرپرستی‌، در راه‌ماندگی‌، حوادث‌و سوانح و نیاز به خدمات بهداشتی و درمانی و مراقبتهای پزشکی‌به صورت بیمه و غیره حقی است همگانی‌.

برای مشخص شدن آمار بیکاران لطفا وضعیت شغلی خود را در اینجا مشخص کنید:

RSS

Powered By
loxblog.Com